Należąca do koncernu TOTAL marka olejów ELF to oleje silnikowe doskonale rozpoznawane przez polskich mechaników. Marka w bieżącym roku obchodzi 50-lecie swojej działalności, a od samego początku była związana z ze sportem motorowym. W 1968 roku zadebiutowała w Formule 1, wspierając zespół Matry. Później logo ELF widoczne było także w World Superbike, MotoGP, rajdzie Dakar, World Endurance oraz w wyścigowej World Series by Renault. W silnikach rajdowych Dacii Duster krążyć będzie olej ELF o składzie zbliżonym do tego stosowanego w zwykłych samochodach, ale zoptymalizowany do rajdów. W takich warunkach mniej liczy się zdolność oleju do zachowania optymalnych parametrów fizykochemicznych przez 15 lub nawet 30 tys. km, a bardziej idealne przyleganie filmu olejowego do współpracujących powierzchni metalowych. I tu właśnie zaprocentuje doświadczenie ELF w sporcie. Więcej na elf.com.pl i total.com.pl
PRZEJDŹ DO STRONY WWW PARTNERA +
ZAP SZNAJDER BATTERIEN S.A. produkuje akumulatory rozruchowe od 1925 roku. Bogate doświadczenie łączy się z najwyższą jakością i najnowocześniejszą technologią produkcji. Akumulatory marki ZAP charakteryzują się specjalnymi zaletami wykonania dla szerokiego wachlarza zastosowań i nowoczesnym wyglądem. Znane są w kraju i za granicą ze względu na swą bezkonkurencyjną jakość. Wszelkie nowe rozwiązania stosowane są tylko po dokładnym i praktycznym sprawdzeniu, że są rzeczywistym ulepszeniem produkcji. Od początku 2002 roku firma zalicza się do grupy światowych producentów akumulatorów rozruchowych produkujących kratkę ołowiową metodą cięto-ciągnioną przy wykorzystaniu najnowocześniejszej technologii (expanded metal). ZAP jest nie tylko przodującą marką krajową, ale reprezentuje również rezultat polskiej myśli technicznej i polskiego kapitału.
PRZEJDŹ DO STRONY WWW PARTNERA +
Hołowczyc Racing to dział należącej do Krzysztofa Hołowczyca spółki Hołowczyc Management sp. z o.o., zajmujący się profesjonalnym przygotowaniem samochodów rajdowych oraz ich obsługą w trakcie rajdów. Firma zajmuje się także szkoleniem zawodników w różnych dziedzinach motorsportu. To zespół niezwykle doświadczonych inżynierów i mechaników, którzy na przestrzeni ostatnich trzydziestu lat uczestniczyli w najważniejszych imprezach rajdowych na całym świecie (Rajd Dakar, Puchar Świata w Rajdach Cross-Country, Mistrzostwa Świata i Europy w Rajdach Samochodowych, Mistrzostwa Świata w Rallycrossie). Zespół Hołowczyc Racing opracował koncepcję konstrukcji pucharowego samochodu Dacia Duster oraz zbudował i przetestował prototypowy egzemplarz.
PRZEJDŹ DO STRONY WWW PARTNERA +
Misja firmy w obszarze rajdów terenowych to budowa aut rajdowych dla ekip początkujących oraz profesjonalnych, stworzenie warunków do współzawodnictwa w ramach nowych klas oraz zapewnienie załogom profesjonalnej obsługi, począwszy od budowy lub wynajmu auta, po serwis rajdowy. Firma w sezonie 2016 zbudowała samochód Dacia Duster do Rajdowego Pucharu Polski Samochodów Terenowych pokonując nim ponad 1 600 km tras , model ten posłużył jako prototyp do dalszych prac nad autem wraz z HR do Dacia Duster Elf Cup. Overlimit zakupiło i przygotowało 10 aut do DDEC, odpowiada za skład zawodniczy oraz koordynuje prace całego miasteczka serwisowego podczas zawodów. W obszarze rynku motoryzacyjnego firma oferuje pakiety, które zwiększają właściwości terenowe nowych aut 4x4 nie ograniczając ich funkcjonalności i bezpieczeństwa. Elementy modyfikacji użytkownik może zamontować w salonie w którym nabywa auto.
PRZEJDŹ DO STRONY WWW PARTNERA +